Beauty Box FAQs

Hvornår vil min box blive afsendt?

Vores bokse bliver afsendt den første hverdag i hver måned.


Hvornår vil min betaling blive opkrævet for min ordre?

Vi vil opkræve betaling for alle abonnementer den første hverdag i måneden, denne betaling er relateret til den afsendte box. 


Hvad er annullerings perioden?

Du har 14 dage til at annullere dit abonnement. Før denne periode ender, skal du tage fat i vores Kundeservice Team, der med glæde vil hjælpe dig. For din anden og følgende bokse vil det ikke være muligt at annullere abonnementet og du bliver nødt til selv at afmelde dit abonnement gennem din konto på vores hjemmeside hvis du ikke ønsker at forlænge abonnementet efter at abonnements perioden ender.


Hvordan kan jeg annullere mit abonnement?

Log venligst ind på din konto på vores hjemmeside og kontakt vores Kundeservice Team, der med glæde vil hjælpe dig med din annullering og afmeld venligst på din konto din automatiske fornyelse. For at gøre denne gå venligst til din konto og vælg "abonnementer" for at se hvilke muligheder der er tilgængelige.


Afmelde et 1, 3, 6 eller 12 måneders abonnement.

Afmeldelse af et 1, 3, 6 eller 12 måneders abonnement vil kun træde i kraft ved afslutningen af det løbende abonnement, alle bokse vil fortsætte med at blive afsendt indtil dit abonnement ikke vil blive fornyet længere.

Du skal afmelde dit abonnement inden den 23. af din sidste abonnements periode, hvis du vil undgå at abonnementet bliver automatisk fornyet.

Læs venligst vores Vilkår & Betingelse for mere information.


Jeg har annulleret min ordre indenfor 14 dage, men min Beauty Box er blevet afsendt.

Hvis du har annulleret dit køb indenfor 14 dage, men at din Beauty Box er blevet afsendt, skal du venligst kontakte vores Kundeservice Team, der vil hjælpe dig med returnering og refundering.


Min ordre var beskadiget ved ankomst, hvad skal jeg gøre?

Hvis du har modtaget en beskadiget Beauty Box skal du venligst kontakte vores Kundeservice Team gennem din konto på vores hjemmeside, med et photo og en beskrivelse af skaden. Teamet vil derefter hjælpe dig med at få dit problem løst.


Jeg har returneret min Beauty Box og har ikke modtaget min refundering/erstatnings vare.

Din refundering eller erstatnings vare vil blive udstedt så snart vi har bekræftelse fra vores lager at vi har modtaget din returnering. Vi vil herefter sende dig en email for at opdatere dig på hvilke foranstaltninger der er blevet taget og en estimeret tidsramme.


Hvis der opstår et betalings problem, hvilke muligheder har jeg??

Hvis du modtager en email om betalings problemer med dit abonnement, skal du venligst logge ind på din konto på vores hjemmeside og tjek eller opdatere de betalings oplysninger du har givet os tidligere. Hvis du har brug for assistance skal du venligst kontakte vores Kundeservice Team, der vil hjælpe dig med at løse problemet.


Tilbud/rabatkoder.

Hvis du gør brug af specielle tilbud eller rabatkoder skal du være klar over, at denne rabat kun gælder på din første box, dine efterfølgende bokse vil gå gennem til fuld pris.