Hjælpecenter
Min konto
Ifølge World Health Organisation (”WHO”) er chancerne for at pådrage sig COVID-19 fra et livløst objekt meget lave. lookfantastic overvåger imidlertidigt situationen og enhver officiel rådgivning, der er udstedt i forbindelse med det samme, for at tage fornuftige foranstaltninger for at beskytte kunder og personale. Vi foreslår, at du ser WHO's hjemmeside for at få de nyeste råd i denne forbindelse.
Specielt hvad angår truslen om COVID-19 inkluderer yderligere foranstaltninger iværksat af lookfantastic i øjeblikket følgende:
- Alle lookfantastic medarbejdere har fået yderligere uddannelse og træning i håndhygiejne, og vi har indsat yderligere håndsprit på alle arbejdspladser.
- Vi overholder den britiske regerings retningslinjer og støtter medarbejdere, der har brug for at selvisolere sig i 7 dage, hvis de er bekymrede, viser influenzalignende symptomer, har en høj temperatur eller en vedvarende hoste.
- Derudover tager vi ekstra forholdsregler for at reducere alle berørings- og transmissionspunkter i alle lookfantastic lokaler og arbejdspladser.
Du skal blot gå ind på vores registreringsside for at oprette en bruger hos lookfantastic eller log ind med Facebook.
Det er let at ændre dine oplysninger, uanset om det er betalingsoplysninger, kodeord eller adresse.
Log ind på Din konto eller klik øverst i højre hjørne på Min Konto, hvis du allerede er logget ind. Nederst på 'Min konto'-siden kan du ændre i dine oplysninger under brugerindstillinger.
Der er ingen grund til bekymring - vi er DPA-kompatible, hvilket betyder, at vi har stort fokus på at beskytte dine oplysninger.
For mere information, besøg venligst vores side Privatlivspolitik.
Ikke noget problem - gå ind på siden Log ind og vælg ''Glemt kodeord''. Her kan du få sikkert nulstillet dit kodeord på ingen tid!
Hvis du ikke ønsker at modtage vores eksklusive tilbud og nyheder via email, kan du logge ind på Din konto og vælge ”E-mail-indstillinger” nederst på siden. Her kan du fjerne dig, så du ikke længere modtager emails fra lookfantastic.
Bestilling
Hele vores lagerbeholdning hos lookfantastic afhænger af tilgængelighed. Vi gør vores bedste for at sørge for, at du kan bestille og modtage de produkter, som du elsker uden problemer, men nogen gange får ikke købt nok ind. Vi forsøger altid at infomere om, hvis et produkt ikke er på lager, men desværre kan der til tider opstå uventede forsinkelser. Hvis dette skulle være tilfældet, vil vi naturligvis informere om det.
Vi vil aldrig komme imellem dig og dine favoritprodukter! Derfor har vi gjort det så nemt, vi kan at bestille online. Når du lægger produkter i din kurv, bliver de automatisk reserveret til dig i de næste 60 minutter - selv hvis du skulle forlade siden.
Alt du skal gøre er at finde de produkter, du gerne vil have og læg dem i din kurv. Du kan fortsætte med at handle eller tjekke ud, hvis du har fundet alt, hvad du har brug for. Din Konto viser alle dine gemte adresser og betalingsoplysninger, så det er let og hurtigt at gennemføre din ordre. Tjek at alle detaljer er korrekte, og så er du klar til at bestille! Vi sender dig en ordrebekræftelse på email, når vi har modtaget din bestilling, og en email når vi sender pakken afsted til dig, så du ved, at den er på vej.
Sagtens! Klik på kurv-ikonet øverst på siden, og du vil kunne se din kurvs indhold.
Brug '+'-knappen for at tilføje flere af dine yndlingsprodukter, eller '–'-knappen, hvis du har fået for mange af et produkt i din kurv. Hvis du helt vil fjerne et produkt fra kurven, så bare tryk på 'x'-knappen.
Vores kundeserviceteam står altid klar til at servicere og vejlede dig. Alle ordrer skal bestilles online igennem din konto, men de er mere end klar til at springe til og gøre det for dig! Hvis du vil i kontakt med vores søde kundeserviceteam, så kan du finde dem på vores kontaktside.
Ja, du kan selv vælge leveringsadresse ved betaling. Din ordre vil blive sendt til den addresse, som du ønsker. Indtast den ønskede leveringsadresse og vælg 'Levér til denne adresse'.
Vi sender dig en email, så snart den er på vej! Ellers kan du altid tjekke din konto, hvis du vil spore din bestilling. Vi sender hvert produkt så hurtigt, som vi kan - derfor kan det forekomme, at nogle produkter bliver afsendt separat for at sikre, at du får dem hurtigst muligt.
Din konto gør det let at spore alle dine ordrer.
Når du har logget ind, vil du se alle ordrer, som du har placeret hos os. Vælg én og find al den information, du har brug for.
Vi sender dig også en email, så snart ordren er på vej!
Din konto vil vise enhver ordre, du har bestilt.
Klik på ordren, du ønsker, for at se mere. Hvis ordren kan spores, kan du klikke dig ind på sporingen via din konto.
Vi sender en email, når din ordre bliver sendt afsted, som vil fortælle, hvornår vi forventer, at ordren ankommer.
Kan du ikke finde den ønskede information? Send vores Kundeserviceteam en besked, mens du er inde på din konto.
Vi er kede af at høre, at du ønsker at annullere din ordre.
kontakt vores Kundeserviceteam via Din konto, hvis du skal have hjælp med en ordre uden at afbestille.
Ellers kan du annullere ordren eller enkelte produkter ved at vælge den via Din konto.
Vi sender dig en email inden en time for at informere om, hvorvidt annulleringen kunne lade sig gøre.
Hvis ikke, skyldes det, at ordren allerede er ved at blive klargjort til afsendelse eller afsendt. Produkterne på lager bliver hurtigt behandlet, så vi kan sende dem til vores kunder uden forsinkelse.
Se vores Returpolitik for at hjælpe dig med at returnere ordren.
Efter din bestilling kan vi desværre ikke lave ændringer i ordren.
Hvis du vil forsøge at annullere, så du kan placere en ny ordre, skal du venligst logge ind på din konto.
Vælg ordren, som du ønsker at annullere, hvorefter du vil kunne vælge at annullere enkelte produkter eller hele ordren.
Vi sender dig en e-mail inden for en time, for at informere dig om, hvorvidt annulleringen kunne lade sig gøre.
Placér venligst ikke en ny ordre, inden du har hørt fra os.
Bare rolig, du kan forsøge at annullere produktet på din konto.
For at annullere skal du klikke på produktet og vælge at annullere. Vi sender dig en e-mail inden en time for at informere dig om, hvorvidt annulleringen kunne lade sig gøre.
Hvis du ikke kan annullere, kan du sende produktet retur til os. Se venligst vores Returpolitik for at finde ud af, hvordan du gør det.
Har du brug for yderligere hjælp? Du kan sende vores Kundeserviceteam en besked via din konto.
Vi beklager, at du har modtaget noget forkert! Vi gør vores bedste for at undgå dette.
For at vi kan undersøge sagen yderligere, beder vi dig venligst kontakte os for at give os yderligere informationer.
For at gøre processen så hurtig som muligt, beder vi dig venligst have nedenstående information klar, inden du kontakter os. Hvis dette ikke er muligt, er det naturligvis ikke et problem, vi skal nok hjælpe dig, når du kontakter os.
1. Ordrenummer
2. Produktnavn
3. Detaljer om fejlen
4. Billeder der støtter fejlen, hvis relevant
Så snart vi har undersøgt fejlen, sender vi dig en email.
Vi tager alle klager alvorligt og er forpligtet til at beskytte vores værdsatte kunder.
Hvis du har en bekymring omkring kvaliteten af et af vores produkter, beder vi dig venligst henvende dig til vores Kundeserviceteam.
For at gøre processen så hurtig som muligt, beder vi dig venligst have nedenstående information klar, når du kontakter os.
1. Ordrenummer
2. Produktnavn
3. Partinummer
4. Udløbsdato
5. Billeder hvis relevant
6. En kort beskrivelse af detaljerne omkring problemet
Opbevar venligst produktet, indtil du har talt med vores team. De vil informere dig om, hvorvidt vi ønsker produktet returneret for yderligere analyse.
Det er vi kede af at høre, nogengange kan der gå noget galt, men vi er her for at hjælpe. Send os venligst en besked via din konto.
Vi har brug for følgende information -
1. Ordrenummer
2. Forkerte produkt du har modtaget
3. Det korrekte produkt du bestilte
Så snart vi har undersøgt, hvad der er sket, sender vi dig en email.
Vi er stolte af vores produkter og er kede af, hvis du har modtaget et beskadiget produkt.
Nogengange kan der gå noget galt, men vi er her for at hjælpe. Send os venligst en besked via din konto.
Smid venligst ikke produktet ud, eftersom vi muligvis ønsker et billede af skaden for at sikre, at vi gør alt, hvad vi kan for at undgå, at det sker igen.
Så snart vi ved, hvad der er sket, sender vi dig en email.
Af og til sender vi produkter separat for at sikre, at du får dine produkter så hurtigt som muligt.
Din email med afsendelsesbekræftelsen vil angive, hvilke produkter der er afsendt. Hvis det manglende produkt ikke er i emailen, beder vi dig venligst tillade længere tid, så vi kan levere produktet til dig.
Hvis produktet er afsendt, beder vi dig venligst sende os en besked via din konto for at informere vores Kundeserviceteam om problemet, hvorefter de med glæde vil hjælpe.
Betaling og tilbud
Vi tilbyder et væld af online betalingsmetoder for at sikre, at du sikkert og nemt kan få adgang til de bedste skønhedsprodukter.
Du kan vælge din foretrukne betalingsmetode ved betalingen. Heriblandt kreditkort, debitkot eller andre betalingsformer.
Hvis du ser status 'betalingsproblem', er det let at løse, og vi kan sende dine produkter inden længe!
Før du taster dine kortdetaljer igen, skal du sikre, at udløbsdato og betalingsadresse er korrekte. Vi anbefaler også, at du tjekker, at der er penge på kontoen.
Hvis du har gjort dette, og problemet er stadig ikke løst, kontakt da venligst vores kundeserviceteam, der med glæde vil hjælpe.
Når du placerer en ordre, vil betalingen vise sig på din konto som afventende indtil, at vi afsender dine produkter.
Den afventende transaktion betyder, at betalingen er bemyndiget til at blive taget, men vil først ske, når produkterne er afsendt.
Hvis du vil tilføje nye betalingsdetaljer, så skal dette gøres på betalingssiden.
Dine nye kortdetaljer bliver gemt kun for dig, når din ordre er bestilt. Dette betyder, at næste gang du bestiller, kan du gøre det uden besvær.
Vi elsker at gøre tingene så lette som muligt for dig også med hensyn til rabatter på dine yndlingsprodukter.
Når du har alt, du ønsker dig i kurven, tilføj da koden i boksen med teksten “Har du en rabatkode? Indtast den her”. Klik på “Brug kode” for at anvende rabatten.
Hvis koden ikke virker, beder vi dig venligst tjekke, at du ikke forsøger at anvende mere end én rabatkode, da du kun kan anvende én per ordre. Se venligst vores handelsbetingelser for tilbud.
Har du stadig problemer? Du kan kontakte vores Kundeserviceteam via din konto.
Vi beklager, at din kode ikke virker! For at finde ud af hvorfor, beder vi dig venligst tjekke vores handelsbetingelser for tilbuddet.
Hvis koden er gældende, og du ikke forsøger at anvende mere end én kode per ordre, beder vi dig venligst kontakte vores kundeservice team via din konto.
Optjen 50 kr. for hver succesfulde henvisning samtidig med, at den henviste også får 50 kr. rabat på sit første køb!
For at læse mere om henvisningsprogrammet, beder vi dig venligst gå ind på 'Dine henvisninger' afsnittet på din konto.
For at henvisningen er gældende, beder vi dig venligst tjekke, at følgende punkter er overholdt:
- Kontoen blev oprettet ved brug af henvisningskoden
- Dette er kundens første ordre
- Over 250 DKK blev brugt ved bestillingen
- Der er gået 48 timer siden bestillingen
Hvis ovenstående punkter er overholdt, og du stadig ikke har modtaget din kontokredit, beder vi dig venligst kontakte vores Kundeserviceteam via din konto.
Levering
Vi sender dig en email, så snart din ordre er på vej, så du kan finde ud af, hvornår den kommer frem.
For sporede ordrer, anvend venligst sporingslinket i din email eller på din konto for at se, hvor din ordre befinder sig.
Har du tjekket, om du har modtaget et leveringskort? Din pakke kan måske afhentes ved dit nærmeste posthus.
Vores side med Leveringsinformation kan give dig mere information og tidshorisonter.
Hvis du ønsker at melde din pakke som forsvundet, kontakt da venligst vores Kundeserviceteam via din konto.
Alle vores leveringsmuligheder kan findes på vores side med Leveringsinformation.
Din ordre leveres normalt til et posthus eller en pakkeshop. Tillad venligst op til 6 hverdage for levering af din ordre alt efter, hvilken leveringsmulighed du har valgt.
Bare rolig, hvis din ordre ikke kan komme gennem brevkassen eller kræver en underskrift, så burde du modtage et kort.
Dette kort er fra kureren og informerer dig om, hvor din pakke er, og hvordan du kan hente den.
Hvis du bliver oplyst om, at din pakke er i en pakkeboks, så skal du bruge en kode, som du kan få fra PostNord ved at ringe på +45 70 70 70 30.
Af og til sender vi produkter separat for at sikre, at du får dine produkter så hurtigt som muligt.
Din email med afsendelsesbekræftelsen vil angive, hvilke produkter der er afsendt. Hvis det manglende produkt ikke er i emailen, beder vi dig venligst tillade længere tid, så vi kan levere produktet til dig.
Hvis produktet er afsendt, beder vi dig venligst sende os en besked via din konto for at informere vores Kundeserviceteam om problemet, hvorefter de med glæde vil hjælpe.
Returneringer og refunderinger
Se venligst vores returpolitikside for mere information.
Vi ønsker, at alle vores kunder skal nyde deres produkter, så hvis du ikke er tilfreds med din ordre, kan du sende den tilbage til os. Vi tilbyder returnering af alle tøjprodukter og tilbyder en selvbetjeningsmulighed, så du hurtigt og nemt kan behandle din returnering.
For at starte din returnering skal du følge trinene i returneringspolitikken ved at klikke HER.
Din refusion skal returneres til din konto inden for 5 arbejdsdage, og vi sender dig en e-mail for at fortælle dig, at den er på vej!
Hvis du ikke modtager din refusion, og der er gået 10 arbejdsdage, siden du modtog vores e-mail, skal du kontakte vores kundeserviceteam via din konto.
Hjemmeside
Se venligst vores side med Handelsbetingelser.
Hvis du har problemer med at komme ind på betalingssiden eller en anden del af vores hjemmeside, beder vi dig venligst kontakte vores Kundeserviceteam, så vi kan ordne det for dig!
Se venligst vores side med vores privatlivspolitik.
Opdatering af privatlivspolitik
I betragtning af det hurtige tempo, som THG er vokset med og avanceret gennem årene, og de succeser, vi har oplevet til dato, så har vi vurderet, at den aktuelle juridiske struktur i koncernen i nogle tilfælde ikke stemmer overens med de forretningsenheder og brands, vi dækker over i dag.
Vi har derfor benyttet lejligheden til at reorganisere koncernens juridiske struktur, så vores virksomheder kan tilpasse sig vores forretningsenheder og brands og understøtte THG's langsigtede vækststrategi. For at gennemføre denne omorganisering var vi nødt til at sikre, at data (som omfatter data vedrørende dig som en af vores kunder) blev lovligt overført til de nye enheder. Selvom dette ikke påvirker dig på nogen væsentlig måde, vil vi alligevel gerne fortælle dig om denne ændring.
Før omorganiseringen:
I de fleste tilfælde vil den registeransvarlige med hensyn til dine data have været The Hut.com Limited. I nogle tilfælde kan den registeransvarlige have været en specifik enhed inden for THG.
Efter omorganiseringen:
De nye registeransvarlige er de nye juridiske enheder:
• THG Beauty Limited
Dette skyldes en intern omorganisering og påvirker dig ikke på nogen væsentlig måde. Vi er bare åbne omkring det. Nogle forretningsenheder er nu blevet indlemmet i nye juridiske enheder inden for THG-gruppen, og de relevante databaser er blevet overført til dem.
Det betyder, at det juridiske ansvar for at håndtere dine data eller svar på dine anmodninger om databeskyttelse nu påhviler den nye enhed, der er nævnt i e-mailen. Disse nye enheder forbliver dog inden for THG-gruppen og giver alle det samme ensartede beskyttelsesniveau.